WYSYŁKA | WYMIANA | ZWROT | REKLAMACJA

Formy dostawy i koszty

Wysyłka po wcześniejszej wpłacie - z góry.

1. Przesyłka kurierska po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 12 zł.

2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 12 zł.

3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 12 zł.

Wysyłki płatne przy odbiorze - tzw. "za pobraniem"

1. Przesyłka kurierska płatna przy odbiorze paczki 15 zł.

2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 pobranie, płatna przy odbiorze paczki 15 zł.

3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost, płatna przy odbiorze paczki w Paczkomacie KARTĄ 15 zł.

Odbiór w sklepie stacjonarnym

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym -> TU MAPA <- darmowy

Jeżeli w sklepie internetowym www.obuwiejoanna.pl prowadzimy akcje promocyjne darmowa wysyłka lub zamówienie jest na kwotę co najmniej 150 zł, powyższe ceny nie obowiązują a w koszyku z wybranymi towarami, taka opłata nie jest naliczana.

Termin wysyłki

Zamówienia złożone w dni robocze do godzin południowych zazwyczaj są wysyłane tego samego dnia - po wpłynięciu wpłaty na nasze konto, najpóźniej dnia następnego. Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłamy tego samego dnia lub najpóźniej następnego. Zależy to od dostępności towaru w sklepie stacjonarnym skąd realizowana jest wysyłka.

Zamówienia nadawane są od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

Czas dostarczenia przesyłek na terenie Polski

Przesyłka kurierska - następny dzień po nadaniu ( w wyjątkowych przypadkach do 3 dni )

Przesyłka do Paczkomatu Inpost - następny dzień po nadaniu ( wyjątkowo do 3 dni )

List polecony Poczty Polskiej - do 3 dni po nadaniu ( zazwyczaj dochodzą od 4 do 5 dni)

Poczta Polska Pocztex Paczka 48 - do 2 dni po nadaniu przesyłki.

Odbiór osobisty w sklepie obuwniczym Gałęzowskiego 6 w Rzeszowie w dniu złożenia zamówienia

Mapa jak do nas trafić klikaj tu: --> MAPA GOOGLE <--

( ewentualnie prosimy dzwonić, czy jest dostępny towar do odbioru na miejscu tel: 177 838 908 )

Informacja o pakowaniu i nadaniu - śledzenie przesyłek

Kiedy pakujemy towar, każdemu z naszych Klientów wysyłamy informację mailową, co pakujemy i na jaki adres zostanie nadana przesyłka. Prosimy o ewentualny kontakt w przypadku stwierdzenia błędów czy to w adresie, czy przygotowywanym towarze.

Kiedy przesyłka została nadana, wysyłamy drugiego e-maila informującego o tym fakcie. W nim znajduje się numer przesyłki i link z adresem strony na której można sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka.

Dodatkowo informujemy o wysłaniu paczki smsem - jeżeli podano numer telefonu komórkowego w zamówieniu.

Jeżeli maile nie dochodzą do Państwa, prosimy sprawdzić w swojej poczcie folder spam ( gdzie mogły trafić ) lub logując się na Moje konto - obuwiejoanna.pl w sklepie internetowym sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail.



Wymiana

Jeżeli wybrany przez Ciebie rozmiar okazał się za mały lub za duży. Nie przejmuj się, zawsze możesz wymienić zakupione obuwie.

Wymiana polega na zwrocie zakupionego produktu i złożeniu nowego zamówienia na naszej stronie.

Zasady wymiany:

• Na wymianę produktu lub produktów masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,

• Zakupione produkty należy zwrócić w oryginalnych opakowaniach (np. pudełko na buty, folia), bezpiecznie zapakowane, aby nie doszło do uszkodzenia towaru (np. w foliopak, pudełko). Prosimy nie oklejać oryginalnych pudełek taśmą. Dokładne informacje jak zwrócić towar znajdziesz tutaj --> ZWROT TOWARU <--

• Wymieniane produkty powinny być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.

• Jeśli omyłkowo otrzymałeś produkt, którego nie zamawiałeś lub który posiada wadę, skontaktuj się z nami pod numerem +48 790268826 lub pod adresem e-mail obuwiejoanna@gmail.com - zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby w dogodny sposób dla Ciebie rozwiązać problem.

• Aby wymiana przebiegła szybko i bezproblemowo, dokonaj zwrotu produktu, który chcesz wymienić i najlepiej jeszcze tego samego dnia, złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym. Zachęcamy do szybkiego zakupu, gdyż stany magazynowe są ograniczone. Gdy zamówienie zostanie złożone, zarezerwujemy wybrane przez Ciebie towary.

Nie zwlekaj z wpłatą, aby jak najszybciej otrzymać zamówione produkty.




Zwrot do 14 dni

Buty, które otrzymałaś nie pasują do sukienki? Rozmiar jest za duży? Nie podoba Ci się kolor lub po prostu chcesz zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny? Oczywiście możesz to zrobić w terminie 14 dni od dnia otrzymania paczki.

Odsyłasz do nas zwrot na swój koszt.

Jeżeli zwracasz wszystkie zakupione produkty, koszt przesyłki, który zapłaciłeś przy zamówieniu, zostanie w pełni zwrócony, jeżeli zwracasz tylko część zakupu, koszty przesyłki nie zostaną zwrócone.

Jak zwrócić towar? 

  1. Towar powinien zostać przysłany kompletny. Prosimy oryginalnych pudełek nie oklejać taśmą, a wpierw zapakować.
  2. Wypełnij formularz zwrotu, wydrukowany na dole paragonu imiennego lub skorzystaj z naszego formularza do wydruku: FORMULARZ ZWROTU
  3. Pamiętaj, aby formularz podpisać i podać numer konta, dzięki temu wiemy dokąd wysłać Twoje pieniądze.
  4. Uzupełniony formularz wraz z dokumentami sprzedaży (paragon) dołącz do paczki. 
  5. Nadaj paczkę na adres : Obuwie Joanna, ul. Gałęzowskiego 6, 35-074 Rzeszów. 
  6. Zwrotu pieniędzy dokonujemy maksymalnie do 14 dni, a zazwyczaj wcześniej do kilku dni. 
  7. Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić żadnych oznak użytkowania.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:

  • Godziny pracy: 8:30 - 16:00
  • Infolinia:  790 26 88 26
  • E-mail: obuwiejoanna@gmail.com



Reklamacja 2 lata

Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego prawa możesz skorzystać w przypadku, gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań (np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez dwa lata od dnia dostarczenia paczki.

  1. Towar powinien zostać przysłany kompletny i czysty.
  2. Wraz z odsyłanym towarem prosimy dostarczyć uzupełniony formularz reklamacji do pobrania tutaj: FORMULARZ REKLAMACJI Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
  3. Nadaj paczkę na adres: Obuwie Joanna, ul Gałęzowskiego 6, 35-074 Rzeszów.
  4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu. 
  5. W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony lub nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie.
  6. Aby uniknąć odrzucenia reklamacji z powodu bezzasadności, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: obuwiejoanna@gmail.com lub telefoniczny: 790268826

UWAGA! Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:

  • Godziny pracy: 8:30 - 16:00
  • Infolinia: 790 26 88 26
  • E-mail: obuwiejoanna@gmail.com

Dziękujemy z góry za zastosowanie się do powyższych zasad - ułatwi to znacznie obydwu stronom pomyślną finalizację reklamacji.