KAPCIE I TOREBKI DO -30%  SPRAWDŹ>>

WYSYŁKA | WYMIANA | ZWROT | REKLAMACJA

Formy dostawy i koszty

Wysyłka po wcześniejszej wpłacie - z góry.

1. Przesyłka kurierska po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 15 zł.

2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 15 zł.

3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 15 zł.

Wysyłki płatne przy odbiorze - tzw. "za pobraniem"

1. Przesyłka kurierska płatna przy odbiorze paczki 19 zł.

2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 pobranie, płatna przy odbiorze paczki 19 zł.

3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost, płatna przed odbiorem paczki w Paczkomacie PRZELEWEM ONLINE, KARTĄ lub BLIK 19 zł.

Odbiór w sklepie stacjonarnym

Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym -> TU MAPA <- darmowy

Jeżeli w sklepie internetowym www.obuwiejoanna.pl prowadzimy akcje promocyjne darmowa wysyłka lub zamówienie jest na kwotę co najmniej 150 zł, powyższe ceny nie obowiązują a w koszyku z wybranymi towarami, taka opłata nie jest naliczana.

Termin wysyłki

Zamówienia złożone w dni robocze do godzin południowych zazwyczaj są wysyłane tego samego dnia - po wpłynięciu wpłaty na nasze konto, najpóźniej dnia następnego. Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłamy tego samego dnia lub najpóźniej następnego. Zależy to od dostępności towaru w sklepie stacjonarnym skąd realizowana jest wysyłka.

Zamówienia nadawane są od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

Czas dostarczenia przesyłek na terenie Polski

Przesyłka kurierska - następny dzień po nadaniu ( w wyjątkowych przypadkach do 3 dni )

Przesyłka do Paczkomatu InPost - następny dzień po nadaniu ( wyjątkowo do 3 dni )

Poczta Polska Pocztex Paczka 48 - do 2 dni po nadaniu przesyłki.

Odbiór osobisty w sklepie obuwniczym Gałęzowskiego 6 w Rzeszowie w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego.

Mapa jak do nas trafić klikaj tu: --> MAPA GOOGLE <--

( ewentualnie prosimy dzwonić, czy jest dostępny towar do odbioru na miejscu tel: 177 838 908 )

Informacja o pakowaniu i nadaniu - śledzenie przesyłek

Kiedy pakujemy towar, każdemu z naszych Klientów wysyłamy informację mailową, co pakujemy i na jaki adres zostanie nadana przesyłka. Prosimy o ewentualny kontakt w przypadku stwierdzenia błędów czy to w adresie, czy przygotowywanym towarze.

Kiedy przesyłka została nadana, wysyłamy drugiego e-maila informującego o tym fakcie. W nim znajduje się numer przesyłki i link z adresem strony na której można sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka.

Dodatkowo informujemy o wysłaniu paczki smsem - na tym etapie nie ma już możliwości dokonania zmian w zamówieniu.

Jeżeli maile nie dochodzą do Państwa, prosimy sprawdzić w swojej poczcie folder spam ( gdzie mogły trafić ) lub logując się na Moje konto - obuwiejoanna.pl w sklepie internetowym sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail.



Wymiana

Jeżeli wybrany przez Ciebie rozmiar okazał się za mały lub za duży. Nie przejmuj się, zawsze możesz wymienić zakupione obuwie.

Wymiana polega na zwrocie zakupionego produktu i złożeniu nowego zamówienia na naszej stronie.

Zasady wymiany są równoznaczne z zasadami zwrotu. Wszystkie informacje na temat zwrotu znajdują się TUTAJ.

Dodatkowo:

• Jeśli omyłkowo otrzymałeś produkt, którego nie zamawiałeś lub który posiada wadę, skontaktuj się z nami pod numerem +48 790 26 88 26 lub pod adresem e-mail: obuwiejoanna@gmail.com - zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby w dogodny sposób dla Ciebie rozwiązać problem.

• Aby wymiana przebiegła szybko i bezproblemowo, dokonaj zwrotu produktu, który chcesz wymienić i najlepiej jeszcze tego samego dnia, złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym. Zachęcamy do szybkiego zakupu, gdyż stany magazynowe są ograniczone. Gdy zamówienie zostanie złożone, zarezerwujemy wybrane przez Ciebie towary.

Nie zwlekaj z wpłatą, aby jak najszybciej otrzymać zamówione produkty.




Zwrot do 14 dni

Dodatkowe informacje:

  1. Zwracany produkt nie może nosić żadnych oznak użytkowania.
  2. Przedmioty powinny zostać przysłane kompletne, wraz z pudełkiem (nie oklejaj go taśmą klejącą, nie naklejaj na nie etykiety - takie działanie spowoduje obniżenie wartości zwracanej Ci kwoty).
  3. Niezależnie od formy wysyłki możesz zwrócić zakupione przedmioty w terminie 14 dni od dnia otrzymania paczki.
  4. Jeżeli zwracasz wszystkie zakupione produkty, koszt przesyłki, który zapłaciłeś przy zamówieniu, zostanie w pełni zwrócony, jeżeli zwracasz tylko część zakupu (np. 1 z 2 zakupionych par obuwia), koszty przesyłki nie zostaną zwrócone.
  5. Zwrotu pieniędzy dokonujemy na konto bankowe zazwyczaj w przeciągu 3-4 dni roboczych od otrzymania przesyłki (maksymalnie do 14 dni).
  6. Nie musisz płacić za zwrot, jeżeli zdecydujesz się na zwrot przez Paczkomat nadany za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl lub przez aplikację InPost Mobile. Jest on dla Ciebie darmowy, my pokryjemy koszty z nim związane.
  7. Zwrot przez Paczkomat nie wymaga drukowania etykiety, paczkę nadasz za pomocą kodu, który przyjdzie wiadomością SMS na numer telefonu podany w formularzu na stronie szybkiezwroty.pl lub na aplikacje InPost Mobile (jeśli z niej korzystasz).
  8. Jeśli nie odpowiada Ci zwrot przez Paczkomat i Wygodne Zwroty możesz samodzielnie zaadresować przesyłkę na adres: Obuwie Joanna, Gałęzowskiego 6, 35-074 Rzeszów i nadać ją na Poczcie.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:

  • Godziny pracy: 9.00 - 16:00
  • Infolinia:  790 26 88 26
  • E-mail: obuwiejoanna@gmail.com

Reklamacja 2 lata

Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego prawa możesz skorzystać w przypadku, gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań (np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez 2 lata od dnia otrzymania paczki.

  1. Towar powinien zostać przysłany kompletny i czysty.
  2. Wraz z odsyłanym towarem prosimy dostarczyć uzupełniony FORMULARZ REKLAMACJI. Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
  3. Nadaj paczkę na swój koszt dowolną formą wysyłki na adres: Obuwie Joanna, ul Gałęzowskiego 6, 35-074 Rzeszów lub skorzystaj z wysyłki przez Paczkomat opłacanej przez nas. Zobacz INSTRUKCJĘ.
  4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu. 
  5. W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony lub nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie w formularzu reklamacji.
  6. Aby uniknąć odrzucenia reklamacji z powodu bezzasadności, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: obuwiejoanna@gmail.com lub telefoniczny: 790268826

UWAGA! Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:

  • Godziny pracy: 9.00 - 16:00
  • Infolinia: 790 26 88 26
  • E-mail: obuwiejoanna@gmail.com

Dziękujemy za zastosowanie się do powyższych zasad - znacznie ułatwi to obydwu stronom pomyślną finalizację reklamacji.