Brak produktów
1. Przesyłka kurierska po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 12 zł.
2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 12 zł.
3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 12 zł.
1. Przesyłka kurierska płatna przy odbiorze paczki 15 zł.
2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 pobranie, płatna przy odbiorze paczki 15 zł.
3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost, płatna przy odbiorze paczki w Paczkomacie KARTĄ 15 zł.
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym -> TU MAPA <- darmowy
Jeżeli w sklepie internetowym www.obuwiejoanna.pl prowadzimy akcje promocyjne darmowa wysyłka lub zamówienie jest na kwotę co najmniej 150 zł, powyższe ceny nie obowiązują a w koszyku z wybranymi towarami, taka opłata nie jest naliczana.
Zamówienia złożone w dni robocze do godzin południowych zazwyczaj są wysyłane tego samego dnia - po wpłynięciu wpłaty na nasze konto, najpóźniej dnia następnego. Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłamy tego samego dnia lub najpóźniej następnego. Zależy to od dostępności towaru w sklepie stacjonarnym skąd realizowana jest wysyłka.
Zamówienia nadawane są od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Przesyłka kurierska - następny dzień po nadaniu ( w wyjątkowych przypadkach do 3 dni )
Przesyłka do Paczkomatu Inpost - następny dzień po nadaniu ( wyjątkowo do 3 dni )
List polecony Poczty Polskiej - do 3 dni po nadaniu ( zazwyczaj dochodzą od 4 do 5 dni)
Poczta Polska Pocztex Paczka 48 - do 2 dni po nadaniu przesyłki.
Odbiór osobisty w sklepie obuwniczym Gałęzowskiego 6 w Rzeszowie w dniu złożenia zamówienia
Mapa jak do nas trafić klikaj tu: --> MAPA GOOGLE <--
( ewentualnie prosimy dzwonić, czy jest dostępny towar do odbioru na miejscu tel: 177 838 908 )
Kiedy pakujemy towar, każdemu z naszych Klientów wysyłamy informację mailową, co pakujemy i na jaki adres zostanie nadana przesyłka. Prosimy o ewentualny kontakt w przypadku stwierdzenia błędów czy to w adresie, czy przygotowywanym towarze.
Kiedy przesyłka została nadana, wysyłamy drugiego e-maila informującego o tym fakcie. W nim znajduje się numer przesyłki i link z adresem strony na której można sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka.
Dodatkowo informujemy o wysłaniu paczki smsem - jeżeli podano numer telefonu komórkowego w zamówieniu.
Jeżeli maile nie dochodzą do Państwa, prosimy sprawdzić w swojej poczcie folder spam ( gdzie mogły trafić ) lub logując się na Moje konto - obuwiejoanna.pl w sklepie internetowym sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail.
Jeżeli wybrany przez Ciebie rozmiar okazał się za mały lub za duży. Nie przejmuj się, zawsze możesz wymienić zakupione obuwie.
Wymiana polega na zwrocie zakupionego produktu i złożeniu nowego zamówienia na naszej stronie.
Zasady wymiany:
• Na wymianę produktu lub produktów masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
• Zakupione produkty należy zwrócić w oryginalnych opakowaniach (np. pudełko na buty, folia), bezpiecznie zapakowane, aby nie doszło do uszkodzenia towaru (np. w foliopak, pudełko). Prosimy nie oklejać oryginalnych pudełek taśmą. Dokładne informacje jak zwrócić towar znajdziesz tutaj --> ZWROT TOWARU <--
• Wymieniane produkty powinny być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.
• Jeśli omyłkowo otrzymałeś produkt, którego nie zamawiałeś lub który posiada wadę, skontaktuj się z nami pod numerem +48 790268826 lub pod adresem e-mail obuwiejoanna@gmail.com - zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby w dogodny sposób dla Ciebie rozwiązać problem.
• Aby wymiana przebiegła szybko i bezproblemowo, dokonaj zwrotu produktu, który chcesz wymienić i najlepiej jeszcze tego samego dnia, złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym. Zachęcamy do szybkiego zakupu, gdyż stany magazynowe są ograniczone. Gdy zamówienie zostanie złożone, zarezerwujemy wybrane przez Ciebie towary.
Nie zwlekaj z wpłatą, aby jak najszybciej otrzymać zamówione produkty.
Buty, które otrzymałaś nie pasują do sukienki? Rozmiar jest za duży? Nie podoba Ci się kolor lub po prostu chcesz zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny? Oczywiście możesz to zrobić w terminie 14 dni od dnia otrzymania paczki.
Odsyłasz do nas zwrot na swój koszt.
Jeżeli zwracasz wszystkie zakupione produkty, koszt przesyłki, który zapłaciłeś przy zamówieniu, zostanie w pełni zwrócony, jeżeli zwracasz tylko część zakupu, koszty przesyłki nie zostaną zwrócone.
Jak zwrócić towar?
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:
Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego prawa możesz skorzystać w przypadku, gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań (np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez dwa lata od dnia dostarczenia paczki.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:
Dziękujemy z góry za zastosowanie się do powyższych zasad - ułatwi to znacznie obydwu stronom pomyślną finalizację reklamacji.