KAPCIE I TOREBKI DO -30% SPRAWDŹ>>
Brak produktów
1. Przesyłka kurierska po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 15 zł.
2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 15 zł.
3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost po wpłacie poprzez szybkie przelewy PayU lub na konto bankowe 15 zł.
1. Przesyłka kurierska płatna przy odbiorze paczki 19 zł.
2. Poczta Polska Pocztex Kurier 48 pobranie, płatna przy odbiorze paczki 19 zł.
3. Przesyłka do Paczkomatu Inpost, płatna przed odbiorem paczki w Paczkomacie PRZELEWEM ONLINE, KARTĄ lub BLIK 19 zł.
Odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym -> TU MAPA <- darmowy
Jeżeli w sklepie internetowym www.obuwiejoanna.pl prowadzimy akcje promocyjne darmowa wysyłka lub zamówienie jest na kwotę co najmniej 150 zł, powyższe ceny nie obowiązują a w koszyku z wybranymi towarami, taka opłata nie jest naliczana.
Zamówienia złożone w dni robocze do godzin południowych zazwyczaj są wysyłane tego samego dnia - po wpłynięciu wpłaty na nasze konto, najpóźniej dnia następnego. Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłamy tego samego dnia lub najpóźniej następnego. Zależy to od dostępności towaru w sklepie stacjonarnym skąd realizowana jest wysyłka.
Zamówienia nadawane są od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Przesyłka kurierska - następny dzień po nadaniu ( w wyjątkowych przypadkach do 3 dni )
Przesyłka do Paczkomatu InPost - następny dzień po nadaniu ( wyjątkowo do 3 dni )
Poczta Polska Pocztex Paczka 48 - do 2 dni po nadaniu przesyłki.
Odbiór osobisty w sklepie obuwniczym Gałęzowskiego 6 w Rzeszowie w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego.
Mapa jak do nas trafić klikaj tu: --> MAPA GOOGLE <--
( ewentualnie prosimy dzwonić, czy jest dostępny towar do odbioru na miejscu tel: 177 838 908 )
Kiedy pakujemy towar, każdemu z naszych Klientów wysyłamy informację mailową, co pakujemy i na jaki adres zostanie nadana przesyłka. Prosimy o ewentualny kontakt w przypadku stwierdzenia błędów czy to w adresie, czy przygotowywanym towarze.
Kiedy przesyłka została nadana, wysyłamy drugiego e-maila informującego o tym fakcie. W nim znajduje się numer przesyłki i link z adresem strony na której można sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka.
Dodatkowo informujemy o wysłaniu paczki smsem - na tym etapie nie ma już możliwości dokonania zmian w zamówieniu.
Jeżeli maile nie dochodzą do Państwa, prosimy sprawdzić w swojej poczcie folder spam ( gdzie mogły trafić ) lub logując się na Moje konto - obuwiejoanna.pl w sklepie internetowym sprawdzić poprawność podanego adresu e-mail.
Jeżeli wybrany przez Ciebie rozmiar okazał się za mały lub za duży. Nie przejmuj się, zawsze możesz wymienić zakupione obuwie.
Wymiana polega na zwrocie zakupionego produktu i złożeniu nowego zamówienia na naszej stronie.
Zasady wymiany są równoznaczne z zasadami zwrotu. Wszystkie informacje na temat zwrotu znajdują się TUTAJ.
Dodatkowo:
• Jeśli omyłkowo otrzymałeś produkt, którego nie zamawiałeś lub który posiada wadę, skontaktuj się z nami pod numerem +48 790 26 88 26 lub pod adresem e-mail: obuwiejoanna@gmail.com - zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby w dogodny sposób dla Ciebie rozwiązać problem.
• Aby wymiana przebiegła szybko i bezproblemowo, dokonaj zwrotu produktu, który chcesz wymienić i najlepiej jeszcze tego samego dnia, złóż nowe zamówienie w sklepie internetowym. Zachęcamy do szybkiego zakupu, gdyż stany magazynowe są ograniczone. Gdy zamówienie zostanie złożone, zarezerwujemy wybrane przez Ciebie towary.
Nie zwlekaj z wpłatą, aby jak najszybciej otrzymać zamówione produkty.
Dodatkowe informacje:
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:
Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego prawa możesz skorzystać w przypadku, gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań (np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez 2 lata od dnia otrzymania paczki.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku:
Dziękujemy za zastosowanie się do powyższych zasad - znacznie ułatwi to obydwu stronom pomyślną finalizację reklamacji.